ISO minőségirányítási rendszer alkalmazása 1997 óta




Minőségpolitika

A társaság vezetése szilárdan vallja, hogy a minőség a társasági működés meghatározó eleme és ennek megfelelően foglalkozik a minőséggel kapcsolatos feladatokkal.

A GAS-CAR Kft elsődleges célja

  • a tevékenységi körébe tartozó minőségi szolgáltatásokkal a vevők mennyiségi és minőségi igényeit kielégítse,
  • olyan munkakörnyezetet biztosítson a munkavállalói számára, ahol a képességeiket teljes mértékben hasznosíthatják,
  • társaság hosszútávon eredményesen működjön.

Annak érdekében, hogy az elsődleges célokat elérje, a következő vezetési elveket érvényesíti:

  • alapkövetelmény a teljesítőképesség állandó javítása,
  • a csoportmunka elsődlegessége minden funkcionális területen,
  • hibamegelőzésre helyezni a hangsúlyt az utólagos beavatkozással szemben,
  • mindenkit arra motiválni, hogy azonosítsák a problémákat és segítsék azok megoldását,
  • hosszútávú kapcsolatokra törekedni a szállítókkal és a vevőkkel,
  • nyitott kommunikációs környezetet kell létrehozni, a munkavállalókat kezdeményezésre bírni,
  • biztosítani kell a humán erőforrás folyamatos továbbképzését


Újra kell értékelni azon munkaköri és minőségi elvárásokat, amelyek a mennyiségre irányulnak a minőség figyelmen kívül hagyásával.

Cégünk megalakulása óta szerzett tapasztalataink, megelégedett ügyfélkörünk, szakmai hozzáértésünk, valamint az 1997 óta működtetett minőségirányítási rendszer az alapja, hogy vállalt szolgáltatásainkat magas színvonalon nyújtsuk Bérlőinknek.


2012 évben a Gas-Car Kft. elnyerte a TÜV Rheinland InterCert Kft. Partner díját, melyet Magyarország legnagyobb rendszertanúsítással és minőségbiztosítási ellenőrzéssel foglalkozó vállalata ítél oda azon partnereinek, akik szolgáltatásaikat magas színvonalon, vállalásaik maximális betartásával, folyamatosan fejlődő megoldásokkal nyújtják Partnereiknek.